Holmik

2016. június 7., kedd

Néhány terv a nyárra

Néha kifejezetten szeretem magamat nyomás alá helyezni. Ugyanis halogató típus vagyok, és rájöttem, hogy ha több embernek is előre elmondom, miket tervezek, akkor utána már csak az arcvesztés elkerülése végett is motiváltabb vagyok arra, hogy ténylegesen meg is csináljam az adott dolgot. Ez most kocsivásárlásnál jött jól: már két éve mondogattam magamban, hogy kellene, ja, tényleg jól jönne, most már istenuccse veszek egy autót, stb. Végül ezzel a módszerrel sikerült ezt megoldani, most éppen az új albi megkeresése kapcsán próbálom ki ezt az önkényszerítést, és itt, a blogon is írok egy tervezős posztot, hátha ez segít nekem összerakni a gondolataimat.


Jelenleg mit csinálok:

A hobbiban semmit. Márciusban munkát váltottam, azóta a laza napokon csak 10 órás munkanapjaim vannak, de volt már szerintem, hogy ennél magasabbra is ment. És mivel egész nap a számítógép előtt ülök, nehéz rávenni magamat, hogy a szabadidőmben is az asztal előtt görnyedést folytassam. A lakásban hegyekben állnak a festetlen és félig festett figurák. Ezen többek között az tudna változtatni, ha kiadnák nekem azt a lakást, amelyet kinéztem, vennék oda egy normális munkaasztalt és ez sokkal inkább csábítana arra, hogy festegessek is néha.

Viszont lesz egy kis kődobálás az állóvízbe, ugyanis vettem Vadász fórumtárson keresztül egy Black Powder szabálykönyvet, amihez adtak egy készlet figurát is, én pedig francia ulánusokat választottam. Ha átvettem a könyvet, akkor mindenképpen írok róla egy ismertetőt, és ki szeretném próbálni, a figurákról tudok-e valami értelmeset írni. Amennyiben jól sikerül, akkor arról is lesz egy cikk.

Amúgy pedig nekiláttam egy cikksorozatot írni, a munkacíme Amikor a befőtt rakta el a nagymamát, és azokról a csatákról szólna, amelyekben a hátrányban levő fél aratott váratlan, az esélyekkel szembemenő győzelmet. Az első cikkel már haladtam, és szeretném, ha ebből egy viszonylag rendszeres dolog alakulna ki - ebben a tekintetben nagyon is inspirálóak a bloggertársak.

Ötleteim persze vannak még csőstül, most nekiálltam feléleszteni a télen abbahagyott nyelvtanulást is, úgyhogy most örül a bagoly.

(Valamikor a Duolingo küldött egy levelet, amiben a bagoly amiatt sírdogált, hogy már régóta nem használom az oldalt. Ostobán hangzik, de annyira elszégyelltem magam, mintha egy valódi élőlénynek okoztam volna szomorúságot, nem pedig egy bot küldene egy "Érzelmi zsarolás a felhasználónak level 9999" üzenetet, benne egy rajzocskával.)

Illetve még egy dolog a végére: volt egy régi regényötletem, amely a közeljövőben játszódna Szegeden, a főszereplői az egyetem xenobiológia karára járó egészségügyi hallgatók és azok az idegenek, akiknek a kultúrájában nem jelent meg a gyógyítás és úgy általában az életműködések kutatása, és ezért a kapcsolatfelvétel után tömegesen jönnek a Földre gyógyulni. Ezt egy másik, inkább fizikai és kozmológiai jellegű ötletemmel kombinálva most úgy tűnik, az alapszituációhoz talán sikerült egy cselekményt is kigondolnom. Roppant mód szeretnék ezzel is foglalkozni, de a fent említett okok miatt fogalmam sincs, lesz-e belőle egyáltalán valaha valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése